UNDERBARA VÄNNER

Igår vart det en slapp dag =) Känndes som man var bakis även fast jag inte
druckit en droppe. Jag var ju som sagt bara hemma i lördags. Kännde att jag
hade väldigt tråkigt och gick in på en sida där man kan kolla på filmer och
teveserier gratis =) (dock är de väääldigt dålig kvalité) Jag kollade iaf. på Ice Age 3.
Fast inte hela, orkade inte :) Istället kollade jag på tv.nu och kollade om det var nått
på teven. och vad möts jag av; Scary Movie!! Haha =) Klassiker!

Sen ville Päran & co ha skjuts hem. Så jag åkte och hämtade dom. Sen vart det sängen.
Ja, dagen efter spenderades också i sängen. haha. Jag sov nästan hela dagen tror
jag =/ :)

Det märktes imorse. Gick på toa, sedan när jag kom tillbaka så var det omöjligt att
somna om! Vet inte hur mycket klockan var. Fyra halv fem kanske, för efter ett tag
ringde Pärs alarm.
Försökte somna om när han åkt. Och sov till halv nio =) (otroligt intressant att veta, jag vet :P)

Igår så sa Pär att vi borde köpa en ny vännerbox, hela samlingen i en och samma =)
Ja, det skulle ju vara bra sa jag. Men trodde inte att han skulle göra det. Kollade på priser på
internet och helt plötsligt har han beställt den! haha =) Så snart så har vi alla säsonger på nytt!
Det är bra så slipper vi sitta och vänta på Therese och Andreas när dom har boxarna (lånar av
varandra) eftersom dom inte kollar lika mycket som vi =)
Även fast några av boxarna är mina!! =) Iaf 2. Säsong 4 och nån mer som jag fått av mamma
och pappa. Men dom får väl dom tillsvidare nu då! haha =)
Mycket mer behändigt med en box till alla säsonger också!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

hur mkt kostade den? ja jag skulle vilja köpa ettan och tvåan så man får lite bättre kvalité på dom... fast ja jag tkr inte att jag kollar på det så ofta att jag behöver göra det, däremot tror jag att jag ska köpa sex and the city boxen ist. :P

2009-08-17 @ 09:58:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Den kosta 1199 tror jag =) Ja, jag vill ha massa boxar jag. Desperete housewifes, one tree hill, grey's anatomy!! =)

2009-08-17 @ 10:20:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0