ANDRA ADVENT

Julen närmar sig :) Nu är det bara drygt 2½ vecka kvar!
Igår åkte jag till Therese och bakade lite pepparkakor. Resultatet blev
väl inte så jättebra. Dom flesta blev bränd! haha. Men det gör inte så mycket
tycker jag. Jag tycker inte att hemmagjorda pepparkakor är så speciellt goda.
Vi skrev också lite rim till alla julklappar =) Tror vi har kvar till tre stycken nu.

Efter det åkte jag och handlade lite med mamsen :) Till södagsmiddagen ;)
Det blev fläskfilé och pommes! GÖTT! Det var Päran som lagade. Och han gjorde
en egen sås. Den blev jättegod :) Riktigt god middag faktiskt! Han är bra på att
laga mat! ;)

Sedan vart det Vem kan slå Filip och Fredrik. YES! Dom vann! haha. Jag vill aldrig
att utmanarna ska vinna!
Men faan vad frustrerande det måste kännas för utmanaren när deras "coach" ska
vara med och tävla och strular till det! Jag hade blivit så jävla irriterad!! haha.
Som igår (om ni kollade) när dom skulle välta dom där små "husen". Då förstörde
ju han hur mycket som helst! haha..

Nu tror jag att Päran har smittat mig iaf. Han har ju varit krasslig ett bra tag nu. Och
nu är det min tur antar jag. Det känns som min hals är helt igensvullen och full med slem!
Har aldrig varit såhär nångång förut?! Det gör inte ont eller så, utan det känns som att
jag har en stor boll i halsen. Och inte bara när jag sväljer. utan hela tiden..

Sen måste jag bara fråga en sak, kanske framstår som världens korkaste människa men
skitsamma! haha. När man kollar om man har feber, NÄR har man feber egentligen?!
För när jag är frisk och kry då har jag 36. Har jag feber ifall jag har 37 då? För
dom flesta har väl 37 som "normalt"? och har man 38 så har man feber?!
Eller hur funkar det?! Haha =)
Inte för att jag kollat nu, men det är något jag funderat på länge.. :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har också 36 i vanliga fall och har vi du/jag 37 så är det som om dom som har 37 har 38.

2009-12-07 @ 10:47:12
Postat av: Nathalie

Okej :)

2009-12-07 @ 13:46:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jag tror oxå att jag har under 37, runt 36 nånstans i vanliga fall, det kan förklara varför jag känner mig febrig och hängig när jag har runt 37 då...

2009-12-07 @ 16:57:17
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

och NEEEEEEEEEEEJ jag satt fan och var helt lyrisk här hemma när fredrik hann trycka först på klockan i sista grenen! alltså det är som att kolla på nån spännande OS-final varje gång jag kollar på det där haha! pulsen ggr 100 och jag kan knappt sitta still eller vara tyst! jag hejar jämt på utamanaren även fast jag gillar fredrik och filip :) och ja fan vad kass han coachen var igår, tur var väl att han vann grenen han fick ta över i

2009-12-07 @ 16:59:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0