AJJJJ!!

Igår var det sveriges värsta bilförare igen. haha. Hur dåligt och
fejkat det än må vara så tycker jag att det är roligt. :D
Speciellt mamman och sonen. haha.
Men allvarligt så kan dom inte vara sådär dåligt. Dom måste ju
spela. För man kör inte som en galning när man vet att man är
i en tävling och ska klara av en sak.
Men sämst var ju han som svängde vänster i rondellen! haha.
Alltså inte åka runt och sedan svänga vänster, utan han svängde
vänster på engång. Mot trafiken :D
Men han är inge rolig. Han sitter och flinar hela tiden och det ser
så spelat ut. Men men =)

Sedan blev det Vad blir det för mat. Mitt och Pärs favoritprogram! haha =)
Näe.. Men ett av det program som faktiskt båda vill se =)
Sen har jag ju gjort min älskling till en vännernörd ! Det är bra att jag
gjort det, eftersom jag är den största vännernörden. Och det är så
roligt. Kollar på det varje kväll när vi ska sova. det är så skönt att somna
till =)
Plus att jag hörde att det skulle komma en Vänner-film! JAAAAAAAAAAA!
Dom såg hur bra det gick för sex and the city. Sen hade Therese sett
en bild på dom med texten "Nu kommer filmen." YEEHO! Fan va kul! =)
Det ska ju även komma en till sex and the city film, har jag hört. Jag som
inte ens sett första :P

För övrigt så håller jag på avlida för jag har så inihelvete ont i magen.
Ja, det var allt!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0