JAG VILL HA EN FYRHJULING

På söndagen vaknade vi vid tio tiden kanske?!
Så illa var det faktiskt inte. Men som vanligt spelar det ingen
roll
hur mycket jag dricker, jag mår likförbannat dåligt.
Pär sa att vi måste gå ut och få frisk luft.
Vad ska vi göra då? - Åka fyrhjuling. Okej  =)
KUL vad det ! Fast i början var jag lite rädd faktiskt. Men jag måste
säga att fyrhjuling är 1000000 gånger bättre än skoter.
Förut en gång när vi skulle åka till Micke och Linda så åkte vi
skoter. Och jag höll allvarligt på att börja grina! Allvarligt! Jag satt
med gråten i halsen, för jag var verkligen livrädd!
För det första så är jag inte van vid att man kan luta så mycket som
man kan med en skoter. Så jag hoppade av i en sväng, haha! :D
Bara för att jag trodde vi var påväg att välta. Men då kördes det inge
fort alls.
För det andra så var sätet halt som is, och jag gled åt sidorna hela
tiden.
För det tredje så går skotrar så jävla fort!!
För det fjärde är jag så sjukt åkrädd som man kan bli och ändå
tog han det lungt. Så jag undrar hur fan han kör när inte jag är med?!

Iaf. så fick jag köra fyrhjulingen ett tag också =) SKITKUL!
I djupsnön på åkrar och så! =) Körde fast några gånger, men jag tog mig
loss själv iaf. En gång fick Pär ta över! =)
Men jag vågade inte gasa så mycket, jag är rädd att jag ska köra sönder
nånting. Eller råka köra in i nått träd eller nå. haha.
Men Pär sa att jag faktiskt var duktig! haha :P Det trodde jag han aldrig
skulle säga.
Jag vill också ha en fyrhjuling. Eller först vill jag lära mig köra, som dom gör =)
Det var iaf. skitkul! och man glömde bort att man mådde dåligt.

Sedan skulle vi åka på ica. Vart lite snökrig innan, haha =)
Träffade Jimpan och Simpan där också =) Dom skulle hyra film, jag vart
såå sugen på att hyra alla filmer och ha filmmaraton. Men det blev inte av. :)
In kom vi iaf. i skoterkläderna och bigfoot-skorna. haha. Jag kännde mig
inte vacker.
Pär köpte ärtsoppa! Blä! Det ville inte jag ha, så jag tog en fryspizza :)

Ja, trevlig dag faktiskt! =)

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

nee jag gillar skoter mkt mer! :)

2009-02-23 @ 08:45:09
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller med dig! Fyrhjuling mycket roligare än skoter! =) Jag ska också ha en egen sen i framtiden när jag har jobb och råd att betala för en, haha! =)

2009-02-23 @ 12:36:52
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Men det är bara för att du inte åkt fyrhjuling lika mycket :P

Sara: Ja, dom kostar ju runt 100 000. om man ska ha en ny. hehe, sen måste man ju lära sig att åka också =)

2009-02-23 @ 16:22:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0