NY VECKA

Igår var vi båda sugen på nått gott.
så Pär föreslog chips och dipp.
"Ska vi inte äta morötter och dipp ist?"
Men han ville ha chips, så jag köpte chips
och dipp till han och morötter, gurka och dipp till
mig :D Körde även med den nyttiga varianten.
Med yoghurt. Men jag kan säga att jag var lite frestad
av Pärs chips och var tvungen att smaka. Men han
hade grillchips och det var inte lika gott. Så jag gick
tillbaka till mina grönsaker på engång.
Även Pär ville ha morötter i slutet =)

Kollade på Beck. Hade inte sett den filmen förut.
Men somnade som vanligt innan slutet. Men varför behöver
jag se det när Pär kollar och kan berätta allt för mig sedan? =)
I morse när Pärs alarm ringde så känndes det som ja bara
sovit i typ 5 min. Så trött !!

En konstig sak har hänt på min blogg?! Alla komentarer är
borta?! Eller dom syns ju i inläggen men inte när man loggar
in?! Den senaste är från december.. ?
Konstigt...

Aja..

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch jag hatar grillchips! det brukarc andreas oxå köpa när han inte vill att jag ska äta upp dom :) haha

2009-02-02 @ 09:27:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag tycker dom är god! =) Fast inte till dipp!

2009-02-02 @ 16:25:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0