SYHÖRNA

Nu har jag sytt i ca. 3 timmar :D Jag tycker det är skitkul!
Jag måste önska mig en symaskin när jag fyller år =)

Men när jag satt och sydde tröjan till PA'n så tog tråden
slut. Fan då! Den som såg ut att bli så bra =) Bättre än jag
hade förväntat mig.
Då började jag sy på jeansklänningen ist =) Sydde in den
jättemycket. Men fick ändå på mig den. Det är stretchtyg.
Så jag trodde att jag kanske inte behövde nån dragkedja.
Men jo, det behövde jag :P På mig fick jag den, men av
var en annan femma! haha. Den satt som bara den!
Över höfterna var det som var problemet.
Sen är den ganska tajt över bröstet så man får verkligen
en klyfta! tom. jag :P
Och fettet väller över där också. Men jag tror mina modeller
är smalare än mig. Så det ska nog gå bra =)
Den är så gott som klar nu. Tänkte sy på lite detaljer, så
den inte blir så tråkig.

Och nu tänkte jag fixa till en klänning jag sydde som vart skit
tråkig. Men kom på att jag har fortfarande den vita tråden i
bilen. åhh! Och svart tråd måste jag hämta i fjärn.
Så det blir nog inge mer sytt idag. Men det är bra, är rätt trött
nu också.

Vi har inte ätit middag än heller. Jag har ju haft fullt upp med detta.
Och Pär är ute i garaget och skruvar.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0