TJOHEJ!

Idag har det inte hänt mycket.
Har varit på tyghuset med mamma och handlat lite =)
Och även på ICA. Snart ska jag baka! Men inte idag.

Jag har även köpt lite till min alla hjärtansdag present
till Pär =) Det är inget speciellt, men det är alltid kul att få
nått litet sött =) Men jag kan inte skriva vad, för jag vet ju
inte om han kanske läser detta?! =)
Vi brukar inte göra nått speciellt på alla hjärtansdag, men
iår skulle jag vilja det. Skulle helst vilja åka på resturang
och äta. Men mysig hemmamiddag går ju bra det också! =)
När jag skrev matschemat för denna vecka så glömde jag
ju bort att det var alla hjärtansdag. Och vad stog det på
lördag då? Jo, Chips, dipp och lövbiff! haha. Finmiddag! :P

Aja, nu ska jag göra middag. Idag blir det korv och stuvade
makaroner. Ifall ni ville veta =) Mycket godare än bara torra
makaroner.

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0