TORSDAG

Det är redan torsdag. Veckorna går så fort!

Igår gjorde vi egna pizzor när Pär kom hem. Vid åtta
ungefär. Inte bra! :P Men vi hade inte ätit nån middag och
båda två var svinhungrig. Dom vart asgod iaf! =)

Sedan blev det som vanligt Vänner innan man somnar.
Jag tror jag har snarkat i natt också. För Pär har "puffat" på
mig. haha. Förlåt! Men jag kan inte rå för det :) Hur slutar
man snarkar då? Jag vill inte ha det där "bandet" som dom
visar på reklamen, som ska vidja näsborrarna. Då kankse
näsborrarna fastnar så och man får världens största näshål! haha :D
Aja =)

Idag ska jag bli klar med min drömbild! Skulle vara skönt att ha den
klar innan lovet. Så jag kan börja med nått nytt när vi kommer tillbaka.
Just ja! Jag fick ett sms från Erika (klasskompis) igår kväll, när jag låg
och sov :)
Ah! Nu höll jag på att skriva vad hon skrev! Men det kan jag ju inte göra!
Det är ju hemligt! haha. Men klassen ska iaf. träffas idag. Och jag har lite
saker att säga. Om jag inte fegar ur! :P Saker jag inte är nöjd med!
Vilket säkert kommer att innebära att vi inte ska ha nån kulturhistoria.
och vi som har 2 timmars hål efter bilden till den. Sen efter den lektionen
har vi möte med anja! Åhhh!! Men vi måste ändå fixa med PA'n.

Men mötet med Anja ser jag fram emot! känns som vi har så mycket att
prata om! Vill ju veta vad alla tyckte om det förra modevisningen och vad
vi kan göra bättre osv. Och vi har många ideer som vi ska bolla med henne.
Fan vad Anja är bra! Vad skulle vi göra utan henne? Då skulle det inte
bli så bra som vi tror att det kommer att bli =)

See You!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0