BAKA KAKA

Nu håller jag på att baka bröd igen =)
Det gick så fort sist och jag tycker det är kul att baka.
Plus att det inte fanns nått att äta i morse så då ställde
jag mig och bakade. Hade jäst kvar sen sist.
Men när jag skulle ta ut den så såg det ut som den
möglat eller nå :P Ramlade sönder på engång och
var brun. Kanske har blivit för kallt för stackarn :P Jag
tror vi har ovanligt kallt i våran kyl!
Så jag sprang på Ica och köpe en ny =)
Nu håller den på att jäsa.
Så jag håller på att städa lite medans. Ska damsuga
snart också.

Ja, inte så intressant kanske..

Onödigt vetande:
Man bör sova ungefär 8 timmar per natt sägs det ju. och
om man sover mindre än det så måste man ta igen alla dom
timmarna innan man blir helt utvilad igen =) Alltså det räcker inte
med att du sover 8 timmar en natt så är du helt utvilad. Du måste
lägga på dom timmarna du missat andra nätter också =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag måste sova minst 9-10 timmar per natt.. jag är som ett litet barn, haha

2009-01-19 @ 21:07:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, okej :P

2009-01-20 @ 06:39:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0