MYCKET OM ALLT OCH INGENTING

Idag på bussen var jag så jävla trött! Kunde knappt
hålla ögonen öppna!
Så jag somnade, vaknade, kollade vart vi var, somnade,
vaknade, kollade vart vi var osv. När vi började komma till
harmånger så tänkte jag att nu måste jag hålla mig vaken.
Annars åker jag väl ända till sundsvall. Men det var omöjligt
att hålla ögonen öppna! Så jag somnade. I jättendal vaknade
jag och tänkte att nu Måste jag verkligen hålla mig vaken.
Men det gick inte då heller. I Bäling så fick jag sitta och tvinga
mig själv att vara vaken..!
Hatar att somna på bussen. Jag gör ju konstiga ljud när jag
sover, har Pär berättat. Tänk om jag gör det då också?! :P
Nån som får sig ett gott skratt då kanske.

Har iaf. bakat klart nu och ätit några bitar! Jag blev nöjd! Det vart
gott! Kanske att det skulle ha varit inne lite längre. Och den vart
ganska hård på utsidan. Men det gör inget, den vart god ändå =)
Hävde i kardemumma också, för jag tror dom brukar ha det i
sånna där vetelängder (bullar) och jag  tycker det är så gott!
Men jag hävde nog i för lite. Smakade inte så mycket.
Nästa gång ska jag nog baka rågkaka! Hoppas bara det blir lika
gott som när mamma gör det! =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Emmy

gud, va du är duktig Nathalie! bakar & lagar mat mm. jag är imponerad! :) puss på dig! <3

2009-01-19 @ 15:54:49
Postat av: Nathalie

Haha, Ja, jag har blivit en liten hemmafru! :D Puss på dig! <3

2009-01-19 @ 16:01:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0