SLUT, SLUT, SLUT

Nu har jag nyss varit och handlat. Och det var fan slut på allt tror jag!?
Ingen Juice (eller hittade en sedan men fanns ingen där dom brukar vara:P),
inga små gräddfil och absolut inget som helst mjukbröd!
Jag överdriver inte heller. Det enda mjuka brödet som fanns var baguetter som
man värmer i ugnen. Sånna där småa.. Helt slut på allt..

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli middagsdax :D jag är så hungrig och
sugen på Tacos, som står på dagens matlista! :) (och enchilladas till Pär)

Iaf. så ska bilen besiktas på onsdag. Hoppas fanskapet går genom denna gång då.
Jag hoppas den startar överhuvudtaget ! Den har stått hur länge som helst.. Borde
värma upp stackarn nån dag. haha :) 

Aja.. Nu ska jag kolla på nått skitprogram på teven antar jag. Eller lite Guitar Hero
kanske?! :D

See You!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag var nyss på Ica i Harmånger och det var lika där..det fanns bara baguetter som man gör i ugnen och det var tomt lite här och där.Dom fyller nog på i morgon(Måndag)

2009-01-04 @ 16:09:16
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja jag vet det är jämt slut på allt, spec. på söndagar! om dom vet att allt tar slut kan dom väl ta in mer tkr man... :/

2009-01-04 @ 16:26:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va gott med Tacos! Jag saknar det nå grymt. När de äter tacos här så har de bara gurka, sallad, bönor, bönröra och guaqumale (stavning) =(

2009-01-04 @ 17:20:44
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Linda: Hm, dåligt. ja, det hoppas jag så man får nå bättre bröd än baguetter =)

Therese: Ja, jag vet! Om man ska köpa nå kött på en söndag är det lika bra att stanna hemma för det finns aldrig nå kött på stjärnan i slutet av veckan!

Mia: Ja, jag åt tills jag var spyfärdig! :P men det måste väl gå och köpa saker till tacos där också?! =)

2009-01-04 @ 19:22:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0