VALENTINES DAY COMMIN UP

Tror det enda jag skrivit i min blogg den senaste
tiden är att jag är trött. Men jag är så inihelvete trött
och jag har ingen aning om varför. För jag sover lika
mycket
som förut. om inte mer nu när jag är såhär trött.
Ska ta mig en dusch nu iaf. sedan krypa ner under täcket
och vänta på att Pär kommer hem. Som ni vet så kan
jag inte sova utan han! =)
Kolla på "vad blir det för mat" kl. nio och mysa.

Snart är det ju alla hjärtansdag också. På en lördag denna gång.
Kommer ihåg första alla hjärtansdag jag och Pär var tillsammans.
Då låg jag hemma i halsfluss. Kul, näe! Första gången jag hade
pojkvän på alla hjärtansdag, så är jag sjuk!
Vi brukar inte göra nått speciellt på denna dag endå..
Mys med tända ljus och så.
Men i år hoppas jag vi gör något mysigt. Åka på bio eller åka och
äta gott nånstans =) Bara han och jag. Vi har faktiskt aldrig varit
på bio tillsammans.
Sen hatar jag att vi inte har badkar längre. Då kan man inte ta
dom mysiga skumbaden. =/ Det var ju så mysigt..
Men jag hoppas det blir en mysig och bra dag, och det tror jag
nog att det blir. Vad vi än gör =)



Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, jag och Jimmie pratade också om alla hjärtansdag iadg ^^

2009-01-23 @ 00:01:34
Postat av: Nathalie

haha, okej! Vad ska ni göra då? =)

2009-01-23 @ 05:33:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0