RASTLÖS

Nu sitter jag nere i fjärn och har lite långtråkigt.
Pär skulle ner och åka båt med grabbarna så jag åkte hem hit till
mamma och pappa. Men dom åkte nästan på engång när jag komhit :P
Dom skulle på nån Loppis tror jag.

Ligger i solen litegrann. Men jag blir så rastlös. Och det är inge kul att se
sina vita, feta lår heller. Blä! :D haha. Dom blir ju fan aldrig brun heller.

Denna vecka har gått fort tycker jag! Känndes nyss som att det var Lördag
också är det det idag igen :) Antar att det blir pubafton ikväll, det brukar bli så :P
Hoppas det blir nå trevligt innan också isf.
Det är sjukt vad tiden går fort nu! Åren bara rusar förbi!! Känndes som det nyss
var nyår och nu har halva 2009 gått! Sjukt! Det går bara fortare och fortare ju äldre
man blir..

Aja, får väl gå och leta rätt på Putte nu då! haha. Det är bara han som är hemma
av katterna när jag är här tycker jag. Charlie var här ett tag han med, men aja..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0