DRÖM & DÖD

I natt drömde jag att vi skulle åka på nått med våran klass.
Som förövrigt bestog av mina "gamla" vänner Emma och Malin +
några tjejer från top model, haha =)
Vi skulle göra nått i stockholm, och just den kvällen skulle vi åka ner
bara för att titta. Inte göra det vi nu skulle göra. Och mitt i resan så
kommer jag på hur onödigt det är att sitta på en buss fram och tillbaka
till stockholm bara för att titta, när vi ändå skulle dit senare.
Så jag hoppar av. Mitt ute i ingenstans. Eller jo, det var ju en stad men
jag har ingen aning om vart jag var. Fick inget svar av busschaffören heller
när jag frågade han.
Så jag började . Och tänkte ringa till Pär och höra om han kunde hämta
mig. Men då var han som bortraderad från min telefon?! Hans nummer fanns
inte kvar? Nähe, jag slår väl det då (eftersom jag kan nummret i huvet) Men
då kom jag nån helt annanstans, eller nummret existerade inte längre?! Nähe??
Sen hade jag ett missat samtal från en av hans kompisar. Men tänkte inte mer
på det. Så jag gick där i det där stan och var helt förvirrad.
Sedan kom jag på att Pär kankse försökt ringt till mig från hans kompis telefon?
Så jag skulle ringa upp, men då håller telefon på att dö! Lite batteri.
Och precis när jag ska ringa så ringer nån till mig, men jag kan inte svara. Sedan
höra jag alarmet ringa.. Och jag vaknar.
Jag blir så irriterad! Vem var det som ringde? Och vad hade hänt med Pärs telefon?
Kom jag hem nångång?? Haha :D

Över till en tragisk händelse. Igår dog Michael Jackson. =( Jag läste det i Mias
blogg och utbrast "VAAA??"
Jag som tyckte han var så bra. Jävla skit.. Tänk er "The king of Pop" finns inte mer.


Kommentarer
Postat av: Therese

VA??!! OJ!

2009-06-26 @ 09:27:36
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, så sa jag med..

2009-06-26 @ 09:57:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0