KRAS

Förut när jag höll på plocka ihop lite inne på toaletten så råkade
jag häva ner min parfym i golvet =( Och den gick sönder. FAN!
Fick den av Pär förut när jag fyllde år, och den luktade så gott!!
Jävla klantarsel!! Tur att den inte var helt ny och full med parfym iaf.
Då hade jag blivit ännu mer sur. Jag hann rädda en liten skvätt iaf.
Så jag limmade ihop den igen. (det var bara botten som "ramlade"
av) Men jag är ändå sur, för den luktade så gott!
Men jag har ju ändå lite kvar, och sen har jag ju Dieselparfymen jag
också fått av Pär =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Uscha, inge roligt när något går sönder e. och speciellt inte en parfym tex.. :(

Tack för kommentaren :)

Du och Per är juh så grymt söta tisammans ni också :D :D

Hoppas allt e bra med er .

Puss

2009-06-05 @ 18:14:06
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, verkligen inte =(

Tack tack! =) Hoppas allt är bra med er också! Puss

2009-06-05 @ 19:36:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0