STAN

Pär skulle med till stan han också =) Bra! Fast jag tror jag ska åka in lite
tidigare än tills han slutar (13.30) För jag tror inte han tycker det är så kul
att gå i varenda affär och kolla på kläder till mig :D haha =)
Jag dock, tycker det är kul att kolla på kläder åt han också!
Kanske ska åka på Jula och köpa cykelkorgen först, ja, så gör jag nog.

Men dom håller ju på bygga om. Om ni läste Therese blogg förut så måste
ju hon ta en omväg varje dag. Men jag vet inte om dom fortfarande håller på
att bygga om nu, Pär visste inte han heller. Fan, jag som blir så jävla nervös
när jag inte vet vart jag ska :P Men men, åker jag vilse får jag väl ringa till
Päran då, som kan alla vägar där =)

Men först ska jag äta frukost =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Simone

När jag var in i tisdags så var det fortfarande så.

2009-06-18 @ 11:00:22
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja. det var så då också =) Sista dagen då tror jag =)

2009-06-20 @ 18:50:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0