UPPE MED TUPPEN

Idag när Pärs alarm ringde och jag tittade ut genom fönstret blev jag
genast på bra humör =)
Solen skiner!! :D Så jag klev upp när han for till jobbet. Gick och kollade
på termometern, men den visade bara 5 grader, Brrr !! Lite varmare tycker
jag det kan vara =) Men det är bra att solen är framme iaf!

Tror jag ska baka bröd nu, tänkte ju göra det igår, men hann aldrig. Så då
gör jag det nu ist. och får nybakat bröd till frukost =) Mums! Dock har vi inget
smör =/ Men men, får väl ta en ostskiva på eller nått ist, kanske lite torrt men
det funkar nog.

Näe, nu ska jag kolla om vädret har ändrats tills midsommar =)

Ha en bra och solig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0