DRÖM

I natt drömde jag att jag och Pär gifte oss! =)
Men det var inte vilket bröllop som helst.
Nej, bruden (jag) gick i svarta sockar, SOCKAR! Sånna
där halvtjocka sockar. haha. Men det var inte det värsta,
det värsta var att jag hade dom sockarna i klackskorna haha =)
Sen mitt i cermonin så skulle alla ut på tipsrunda.
Näe, jag ska inte ha svarta sockar eller tipsrunda på mitt
bröllop! haha =)

Bröllop:
Drömmar om bröllop är mindre vanliga som sanndrömmar
än som önskeuppfyllande fantasier eller symboler för något
vi har tagit på oss och dom är viktigt för oss i livet. Detta något
behöver inte nödvändigtvis vara en relation. Bilden används av
det omedvetna för att förstärka allvaret i situationen och vårt anvar
gentemot det vi har förpliktigat oss. Om bröllopet gör drömmaren
orolig, kan det symbolisera en oro för att ta ansvarför det vi tagit på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0