GÖTTANS

Nu är middagen avklarad! Gott var det, dock smakade det inte så
mycket av osten!? Kanske hävde i för lite? Men jag tycker ändå det
är godare utan :P Det blev så slibbigt.. Jag tycker ju om när kycklingen
är torr! =)

I morse när jag kollade på vädret så stog det att det skulle bli snö
lördag. Men nu står det inte så =) Bra!
Men det jag är orolig över är att om det ska fortsätta vara såhär varmt
så kommer ju isen smälta till långfredan :P Självklart vill jag ha vår, men
jag vill inte ramla genom isen! haha.
Men Pär sa att den nog kommer ligga kvar tills dess, så jag litar på han =)

Även att studentmössorna har kommit!! =) Kan dom dela ut dom NU! Jag
vill se, och jag vill ha kläderna jag beställt med. Hoppas byxorna är bra. Vill
ju ha ett par perfekta mysbyxor. Ett par stora.
Men tjejbyxorna hade tryck bak på arslet. Det tycker inte jag om! Så jag tog
killbrallor, i storlek S. Men jag skulle ha tagit M ändå?!?! Aja, det blir nog bra!

Skulle ju köpa lite smågodis att ha med på nationella i möra, men det
glömde jag ju bort?! Men men, får ta med några mandariner ist. då =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hur menar du nu? :O

2009-03-31 @ 22:43:31
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0