JÄVLAR I MIN LÅDA

Idag när Pär kom för att säga hej då säger han att det är
kallt ute. Hur kallt frågar jag. 17 grader. VAAA?
Va fan! Jag orkar inte.
Nu får jag äta upp vad jag sa i måndags.
"Måste det snöa? Det kan väl vara kallt då ist. för att snöa?!"
Just nu vill jag inte ha nått av det :P
Så det blir långkallingar idag då, om jag har några byxor jag får
plats med det under.

Idag är den värsta dagen.
Matte, Religion, Samhälle.
Matte B är verkligen ingen lätt match :P Eller egentligen skulle det
inte vara så svårt om jag bara börjar jobba på! Jag drar bara ut på
allt. Och jag är helt övertygad om att om jag hade haft Iwan hela 2:an
så hade jag klarat det då, och sluppit plugga upp det nu. Jävla Ola!
På religionen ska vi börja med kristendomen. Usch.. Det är så tråkigt!
Plus att hon ska stå och babbla i hundra år, man orkar inte lyssna tillslut.
Och samhällen ska vi inte ens prata om, det finns inget jag hatar mer
än samhällen. Det är verkligen en pina!

Igår satt Pär och kollade genom almenackan och kollade när han skulle
ta semester. Då började jag också kolla och då blev det som en klump i
magen. När sommarn är slut ska jag inte tillbaka till skolan nå mer. Det
är slut då. Faan va konstigt det kommer att kännas?! Tänk om man inte
får nå jobb då? Vad ska jag göra då?
Fan, jag måste söka jobb på fler ställen!!
Sen tänkte jag också, att när Pär har semester så vill ju inte jag jobba. :D haha.
Då vill ju jag att vi ska kunna hitta på saker. Åkta till gårdsjön och var där några
dagar t.ex.

Nu på morron när fåglarna kvittrar så tänker jag på Gårdsjön. När man vaknar
tidigt på morron och ska ut på dass :P haha. Ja, men åsså kvittrar fåglarna och det
är blött i gräset, solen lyser och det är sådär skönt kyligt :)
Sedan äter man lite frukost och sedan ha det skönt i solen resten av dan =)
Hoppas på några sånna dagar i sommar!

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

har du inte mina matte-snille gener du? ;) ja jag hatade sanhällen jag med! mest för läraren! och när man inte har ett fast jobb så får man offra lite så man kan jobba. och ta det man får lixom! jag vet! inte så kul att jobba när alla andra är ledig, helger, sommarn, men vad ska man göra lixom... man får ta det man får!

2009-03-25 @ 09:00:14
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, jag tycker faktiskt jag är bra på matte, men det är bara det att jag inte orkar. Och anledningen till att jag inte klara det förra året var för att vi fick sån dålig lärare, som hade genomgång om nått nytt varje vecka. Så jag tappa lusten =)

Näe, jag vet! Men man måste väl få vara ledig även fast man sommarjobbar också!? =)

2009-03-25 @ 13:20:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja men det kanske inte går att få exakt som när pär är ledig. sen jobbar man ju sällan heeela sommaren även fast man har sommarjobb heller.

2009-03-25 @ 15:10:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det vet jag ju. Men nån vecka samtidigt iaf. Sen ska han nog ha i slutet av sommaren i slutet av juni/augusti nångång. Så jag hinner ju jobba lite innan =) (om jag nu får nå jobb) Sedan kan jag ju kanske fråga efter extrajobb efter det =)

2009-03-25 @ 15:17:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0