LET'S DANCE

Jag missade ju Let's Dance igår. Och jag har bläddrat runt på
text tv hela dan för att ta reda på vem som åkte ut. Men nej, det
står ingenting :P
Sen kom jag på att det är ju bara att gå in på tv4s hemsida =)
Och faan va bra att Elisabet åkte ut, inte en dag försent!!
Såg även att Magnus fick full pott och stående ovationer för sin bugg.
Fan va bra =) Han hejar ju jag på!
Nästa vecka vet jag faktiskt inte vem som kommer att åka ut?! Det
är ju favoritparen kvar nu ju. Och jag vet inte vem av Laila och Morgan
jag vill ska åka hem. För Magnus vill jag ska vinna, så han ska inte
åka ut! Morgan är ju så rolig, men Laila är ju skitduktig. Aja, vi får
väl se helt enkelt! =)

Men i morron måste jag komma ihåg att kolla på reprisen! 11.30.
Kom ihåg kom ihåg kom ihåg!!

Ikväll blir det väl melodifestivalen, om det inte är nått annat bra.
Pär skulle iväg till Erik tror jag.. Så jag får mysa med mig själv! :D
Har ju en chipspåse i skafferiet!
Om jag nu inte blir proppmätt efter tacosen. Kanske äter "rester" av
det ist. också :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag tycker morgan ska åka ut nästa gång, jag tycker det är mkt roligare att kolla på laila... + att morgan var så tråkig på båda danserna igår..

2009-03-14 @ 18:58:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag tror jag tycker det med =)

2009-03-15 @ 10:21:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0