MAT

Så, fram med era godaste maträtter =)
Jag vill ha alla recept jag kan få. Både jag och Pär är
less på maten vi äter varje vecka.

Samma sak hela tiden. Det är inge roligt. Och jag är skit
dålig på att hitta nya recept.

Så bara för det är jag sugen på att göra en trerätters i helgen =)
Vill ha samma förrätt som Therese & Andreas bjöd på på nyår,
det var jättegott! Så therese, receptet på det vill jag ha =)
Sen är jag så sugen på fläskfilé! Kanske ska prova på jordnötssåsen
då? =) Det lät ju så gott?!

Så snälla, ge mig era recept!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja det receptet ja, haha host harkel den där röran var ju skagenröra som man köper på ICA haha. sen var det rökt gravad lax på, svart rom och citron och dill. :)



ska skriva ner en god maträtt på min blogg idag eller imorrn som vi gjorde igår. så håll utkik ;)

2009-03-05 @ 21:11:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHA! :D okej. Men då är det bara att göra skagenröra då =)

2009-03-06 @ 07:23:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0