SLAG I MAGEN

Idag på samhällen så fixade jag och Karro klart rapporten.
Efter många om och men. Kunde inte logga in på nån dator
i salen. Jag kan bara logga in i bibblan??!!
Aja..Så vi satt och slet med det och tyckte vi var väldigt duktig! =)

Sedan går vi tillbaka och förväntar oss att han ska vara stolt att
vi gjort klart! (för vi gör typ ingenting på hans lektioner :P)
Men ist. så får vi ett slag i magen!
"Det här skulle ni inte göra i grupp"
Nähe, säg det tydligare nästa gång då att man måste jobba själv.
Aja, visst förstår jag att han måste veta vad var och en kan och så.
Och det var inte alls det som jag vart irriterad på.
Utan det var att han klagade på allt vi gjort, ingenting var bra. Här
ska ni göra så och så och så, INTE som ni gjort.
Kunde han inte ha sagt "Ja, det är ju bra gjort, men ni måste göra
en enskild"
Näe, ist. säger han att vi gjort allt fel och allt är dåligt.
Ja, då känns det ju kul att göra. Näe!
Sedan så sa han att det vi gjort var mycket mindre än vad dom andra i
klassen gjort ENSKILT.
Ändå skrapade vi ihop 9 sidor?!?!
Hur fan mycket ska vi behöva göra då??

Jag gillar inte han!


Kommentarer
Postat av: Therese

aa jag vet axakt hur det känns, man ska fan skriva en hel novell om han ska vara nöjd!

2009-03-20 @ 15:45:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag gillar inte han..

2009-03-20 @ 21:14:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0