SÖÖÖÖT

Idag for jag in till nio. Får som vanligt sitta och vänta i 50 min.
Sedan började bilden. Utan Elina och Karro. Alltså, helt själv.
Tråkigt som bara den. Men Anja visade hur man spännde duken.
Vi ska ju måla med olja sedan, så då ska vi spänna egen duk =)
Sedan frågade hon "Vem vill ha den här?" Jag, jag, tänkte jag.
och precis när jag var påväg att roffa åt mig den så är det en annan
jäkel som tar den. Skit också, då måste jag göra en egen.. haha :D
Sedan gjorde jag klart mitt tryck, eller ja. Jag har inte tryckt, men
det är klart för tryck iaf =)

Efter det åkte jag ner på stan och mötte upp mami. Gick och kollade
lite. Och självklart måste jag ställa mig och beundra den fina klänningen
på Gina :D I want it!

Sedan åkte vi och handlade lite mat.
Åkte hem, jag hämtade upp Therese. Sedan åkte vi ner till fjärn.
Gosade lite med katterna. Nu har även den svartas, eller ursäkta, Zippers
öga kladdat igen =/ Stackarna! men mamma tvättade så dom iaf. kunde se.
Men det lär väl torka ihop igen.
Den gråa, tjejen, Maja? =) älskar mig! hahah. Hon sitter och kollar på mig hela
tiden och ser så söt ut. Jaja, hon kanske gör det med alla andra ockås, men
låt mig tro att ajg är speciell! haha =)
Dom är ju så söt när dom är busig också. Therese filmade igen. Bättre filmer
än sist. Så hon lägger nog ut några sånna =) Så ni får kolla där!
Ja, nu är det bara Linus och Saras kisse som är namnlös :) Om Therese bestämmer
sig för Maja nu då. Jag tycker iaf. det var sött =)
Men det blir ändå att man kallar dom för "sötnos" "lillen/lillan" osv. :D haha.

Therese lyckades även övertala mig om att ta glasögonen med bred båge ändå.
Åhh! Jag är så osäker. Mamma tyckte också dom var finast.
Jag får väl lita på dom då?! =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0