UTEKVÄLL MED FEBER

Igår efter allt jag skrev i förra inlägget så kom Pär och Peter
hem, efter att ha varit... nånstans?? :P
Dom åt smörgåstårta, jag hade så jävla ont i halsen så jag
ville inte äta nått.
Sedan åkte dom vidare igen.  Jag la mig och kollade på teven.
Halsen gjorde så ont att hela kroppen vred sig när jag sväljde. =/
Gick inte att ligga still.
Jag var helt varm i anskitet också, rödblommig. Min första tanke
var "Har jag blivit solbränd av solen idag?" haha :D Men sen
tänkte jag inte så mycket mer på det.
Somnade till en sväng sedan ringde Pär och frågade om jag
ville skjutsa dom till Hassela. Det var afterski där.
Ja, jag ställer väl upp då! :P Efter lite gnäll måste jag erkänna :D haha.
Pär kom iaf hem och gosade lite innan, då säger han att jag är
kokhet! Jättevarm var jag! Jag tyckte bara det var han som var kall :P
Men iaf. så kollade jag om jag hade feber. Och yes, det hade jag.
39.6. Men jag mådde inte dåligt, var bara varm?!
Sen helt plötsligt började jag frysa, samtidigt som ansiktet höll
på brinna upp!

Aja, jag hade ju lovat dom att skjutsa och jag hade inget emot det
heller. Så vi for iväg. Och jag hade ingen aning om att Hassela
låg så långt bort?? Jag trodde det bara var lite utanför bergsjö?! :P
Men men, jag väntade en sväng för att kolla att dom kom in. Dom var
ju inte direkt nykter :D
Ringer Pär och hör, japp dom är inne. Men han tycker det är onödigt
för mig att åka hem och sen tillbaka igen.
Så vi bestämmde att jag skulle följa med dom in.
Bara det att vi hörde att det var 20 år gräns där först så jag klädde ju
inte direkt upp mig (inte för att jag hade tänkt följa med, men man vet
ju aldrig
) Jag kännde mig så sunkig! Fy! Tur var väl att jag tog på mig
ett par jeans ist. för mysbrallorna jag hade innan.
Men myströja hade jag =/ :P men tog av den och gick i linne.
Jag kännde mig naken. Jag vet inte varför men jag tycker inte
om att gå med bara axlar, då känner jag mig naken. Om det inte är
sommar dvs. aja..
Men  osminkad och världens fulaste hår. ja.. inte kul :P
Trodde jag skulle få skittråkigt där iaf, men det var inte så farligt faktiskt!
Tiden gick fort!
Sedan skulle jag och Pär åka hem. Just ja! Dom andra då?! Ringde till
dom men dom skulle inte med. Ringde till Peter men det var någon annan
som svarade.
- Kan jag få prata med Peter?
-Vem är du då?
- Kan jag få prata med Peter?
-Vilken peter?
-KAN JAG FÅ PRATA MED PETER!!!!!
- men vem är du?
- det ska du skita fan i, får jag prata med Peter!!!!!
- Peter pan?
Åhhh! Jag vart så irriterad och fräste och svor åt denna person. Stupid.
Tillslut fick Pär ta över telefon. Men han fick samma svar "vem är du?"
"Vilken peter"
Ni kanske ringde fel, tänker ni. Men icke! Det var ju nummret Pär har inlagt
på telefon och plus att det var Peter som svarade. Sedan kom den där jävla
människan och tog över..
 Tillslut sa Pär "men kör!" Ja, tack för det! Peter fick skylla sig själv! haha =)
Men han blev nog inte kvar där. Eftersom det var 3 bilar som åkte från Gnarp
då vi åkte.

Aja, hitta hem var ju en annan femma! :P Pär somnade och jag som aldrig
varit i Hassela nångång fick lite panik! Men det gick bra.
Fast vi åkte en genväg dit som jag glömde bort vart den var. Eller jag såg
den precis när jag åkte förbi. Men jag fortsatte rakt fram och tog den långa
vägen. Genvägen var en sån jävla dålig väg ändå.

Idag har vi bara legat inne. Båda är dålig. Min hals gör ONT! skulle kolla om
jag fortfarande hade feber, det hade jag inte. Dock hade jag bara 36 idag. haha
Man ska väl ha 37 eller? Aja..
Bakis maten fick ju jag stå för idag :D En fridge mate, pizza och godis.
Nyttiga, alltid. Dock är jag sugen på chipsen som ligger i skafferiet och har
legat där i ca. 2 veckor nu. Är jag inte duktig som låtit bli den?? haha :D
Kanske blir lite sånt till Wipeout ikväll =)

Det vart långt nu, men jag måste bara säga en sak till. Det här med att
vara chafför åt fylleskallar. Varenda gång jag varit med och fått skjuts har
alla varit snabb med att fråga vad dom vill ha för att dom skjutsar.
Jag har aldrig fått den frågan när jag är chafför. Som igår.. Okej, Pär behöver
inte betala. Det är ju liksom självklart?!
Men dom andra?! Ska dom bara snåla med eller? Näe, det tycker inte jag.
När jag fick körkort så tänkte jag "ja, nu kanske man kan tjäna nån hundring
om man är chafför!" haha :) Men nej, det har jag inte fått.
Och jag blir så jävla sur för det. Bara för att jag är Pärs flickvän ska ni inte
betala mig då? Dom betalar ju alla andra dom får skjuts av?!?!
Bensinpengar åtminstonde?!?!
Igår så vart det ju prat om att låna Marcus bil, eftersom den är större än min
mini. Då sa dom "Men vi tankar ju bilen åt dig!" JAHA? Jag då? Ska ni inte tanka
min bil? Dock sa Pär att han skulle göra det, men jag vill att dom andra ska göra
det också. Han ska inte behöva betala allt. Dom var ju faktiskt flera stycken som
åkte.
aja.. Måsta bara få det sagt! :P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0