HELGEN

Ni får ursäkta mig för min dåliga uppdatering i helgen.
Men har jag inte bakat så har jag legat sjuk och utslagen framför teven.
Men vi kör väl en snabbrepris på vad som hänt.

I torsdags, sista april, så gick ju Pär iväg på fest. Jag blev hemma. Ville
inte vara ute och ränna och bli sämre.
Men det känndes precis som innan jag blev arton. Att man inte kunde följa
med på nånting för man var för liten. Usch!
Men han lunkade in där på småtimmarna, och somnade pladask över hela
sängen. haha.

På fredagen började jag med att baka. Mera. Denna gång tårtbotten. Vi skulle
ju ha överaskningsfest för mamma min på lördagen, så jag har inte kunnat
berätta nånting, eftersom det skulle bli en överaskning =)
Men när jag ska göra tårtbotten och tar fram formen, så är det ju en såndär form
så det blir hål i mitten. ÅHH! :P Så jag fick göra 2 bottnar och täppa igen hålet med
den andra. haha.
Sedan blev det grillning. och då mådde jag dåligt, mådde så jävla illa så jag höll på
spy flera gånger, usch!
Sedan kollade vi på Humorgalan, jag satt med gråten i halsen nästan hela programet.
Fy, tänk att det faktiskt finns barn som lever på detta sett. När jag har skaffat mig ett
riktigt jobb ska jag ha ett fadderbarn. Det ska jag!

Lördagen började med att göra tårtan klar. Sedan åkte jag och Therese till Bondis
och började fixa lite. Eller Farmor och Momma hade fixat det mesta redan :P
Men vi fixade en skylt och vek servetter, haha =)
Åkte hem till henne och fixade en till tårta och fixade frillan =) Sen hem och göra sig
i ordning, och iväg igen.
Själva festen berättar jag mer om sedan.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0