"TVÅ MOT EN ALLTID ÄR DET SÅ..."

Känner ni igen rubriken? Therese borde iaf. göra det! haha :)
Har varit nere i sörfjärn idag åsså skulle jag kolla om Therese hade nån
blandskiva som jag kunde sno till bilen (är så less på dom jag har) och då
såg jag hennes gamla band, med Therese sånger på! haha :)

"Therese vill gå på bio,
men pappa vill va hemma.
Therese mamma säger: det där får faktiskt pappa ta och bestämma!
två mot en alltid är det så, dom stora vill alltid nått annat än dom små"
:D haha! Jag hittade låtarna på Youtube också, hahahahahahaha :D
Dock är det Niklas dom sjunger om här, men det är ju samma låtar bara att dom
byter namn :)
Så om ni hade ett sånt här "namnband" så kanske det väcker gamla minnen ;)
Jag kommer iaf. ihåg att jag var riktigt avundsjuk på Therese som hade fått ett sånt band.
Jag ville också ha ett med Mitt namn ;P

"Dom stora mot dom små" :




"Aja Baja" :



Haha, jag kommer verkligen ihåg denna "aja baja"

"Aja baja, Therese! Rör inte den där!
Först hör man aja baja, sen ser man fingret svaja.
Så kommer inte röra, du stänger till ditt öra.
Dom lyfter dig tillbaka, och tröstar med en kaka.
Visst var det synd och skam, du nådde inte ända fram."
haha :)

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag jag kände igen rubriken direkt när jag läste den fast det kopplade inte riktigt vad det var för ngt... HAHA! Åh det där bandet lyssnade jag på i min första freestyle och även lilla sjöjungfrun band haha!

2009-11-10 @ 17:00:51
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah, men gud. jag minns det här.

2009-11-10 @ 20:12:49
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: haha, just ja! Dom där jävla sagobanden! :D haha :)



Amanda: haha, hade du också ett sånt band? :D

2009-11-11 @ 09:06:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0