INGEN BIL

Igår åkte jag, mamma och pappa och kollade på en bil. Men det
blev ingen affär :P Han skulle ha på tok för mycket pengar för en bil
som inte alls är värd dom. Framrutan var sprucken mitt i och pulserande
broms. (känner jag av det tycker jag det borde vara illa :P haha)
Sen tycker jag inte den var så fräsch innuti heller, men skön att köra.
Men det är inte värt det, kan få en mycket finare bil för dom pengarna!
Så jag får låna mammas bil ett tag till :)

Nu är det mörkt när jag åker hem =( Fyy! Hela tiden jag har varit på Cubus
så har jag jämt Trott att det ska vara kolsvart ute när jag ska hem, men blir
alltid lika överaskad när jag ser att solen skiner. Nu är det inte så! Nu är det
mörkt. Jag hatar att åka bil när det är mörkt!!
Tro't eller ej men jag blir mörkrädd! haha. "Sitter det någon i baksätet???"
"Kommer jag köra på en gubbe som sedan kommer att mörda mig, a la "Jag
vet vad du gjorde förra sommaren"" :P haha.
Sen tycker jag det blir svårt att se vägen ibland! När man möter massa bilar
och jag blir fan bländad av dom även fast dom har halvljus..

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha så tänker jag med "tänkt om det är nån i baksätet" så sitter man och kollar bak i backspegeln och får för sig att snart kommer det en hand över min hals... haha!



ja jag vet det är skit jobbigt att köra när det är mörkt, och sådär långt med... jag ser inte heller vägen ibland när jag möter bilar... skit jobbigt... men vänta tills det bli snö du och man ska köra hem på kvällen, INTE KUL!

2009-10-06 @ 09:36:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det skulle ju komma snö idag! =/

2009-10-07 @ 05:35:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0