BÄRPLOCKARE

Ja, jag åkte som sagt ner till fjärn och jag och mamma åkte och
plockade lingon.
Dock är det någon som redan varit där och plundrat vårat ställe :P
Fanns inge mycket alls. Så vi skulle prova ett annat ställe som vi
var på förra året.
Så vi började gå, sen helt plötsligt så är det något som fräser åt mig
från buskarna! Jag blir såklart rädd och springer tillbaka några steg,
jag tror mamma blev lika rädd också även fast hon inte hörde fräset
haha =)
Sedan så vågade vi inte gå förbi, haha. Så jag skramlade lite med
hinken där det kom ifrån och jag hör "det" fräsa igen. Bläää! Orm ?
Det lät som när man öppnar en dricka ungefär, när kolsyran smiter ut.
Vi stog där ett tag och vågade inte gå förbi, men tillslut så sprang vi!
haha =)
Men på det stället så var det lika lite också =/ Tråkigt. Men i morron ska
vi prova på ett annat ställe..


Nu sitter jag och väntar på att fläskfilén ska tina, sedan ska jag göra
gomat! =) Men tills dess så ska jag städa lite. Som vanligt ser det förjävligt
ut efter helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0