FÖRRVIRRAD IGEN!

Ikväll är Päran ute på vift och jag satt framför teven och kollade
på vänner, men kännde hur ögonlocken blev tyngre och tyngre.
Tillslut somnade jag. När jag vaknade så var jag lika förvirrad som
förra gången (det jag skrev om förut när jag var nyvaken) haha.
Jag gick till köket och kollade på toan, efter Pär. Men han var ingenstans.
haha, kanske för att han inte kommit hem än! haha :D Jag skrattar
jämt åt mig själv efteråt för det är så dumt.
Dock denna gång så hade jag för mig att det var någon mer här också?!
vem har jag ingen aning om?! Men men..

Näe, nu ska jag krypa till kojs! Får se om jag kan somna utan gosen min,
men han kommer nog hem strax som det lät, BRA! =)
Får nog somna till Vänner ikväll för jag är inte sugen på att se varken Saw 2
eller hemsökta hus! haha. Fyy, det är sjukt vad mörkrädd jag är alltså!
Jag kan knappt kolla på skräckfilmer längre..

God natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0