HOME SWEET HOME

Jag är trött! Så trött haha..
Men min dag igår såg ut såhär :)

Jag kom iaf. dit vid tio, eller lite före, fick stå och vänta utanför hela
birsta city också, eftersom dom inte öppnar portarna förren klockan tio.
Sedan beger jag mig iväg till Cubus =) Mycket trevliga människor måste
jag säga!!
Första timmen blev bara information, information och information. Efter
ett tag vart huvvet så fullt av all information att man fick säga åt sig själv att
konsentrera sig och lyssna! =) Men man vill ju inte glömma nått heller!
Men jag antar att jag kommer fråga inte bara en gång till om allt! haha =)

Dagen har iaf. gått riktigt fort, och det är ju bra! Har fått larmat, galgat och
vikt kläder.
Jag stog inte så mycket och "gjorde ingenting" heller tycker jag. Ibland då när
jag väntade på att hon som "tog hand om mig", tog hand om kunderna i kassan =)

Sedan åt jag lunch med Lina och Linda =) Dom skulle äta ute och frågade om jag
ville följa med, och det tackar jag ju inte nej till när man är ny och inte känner nån =)

Sen fortsatte dagen, men jag fick åka hem fem igår =) Hon jag var med åkte också
hem då så jag vet inte om det var därför?! =) Det var skönt iaf. för jag tror inte mina
fötter hade klarat mer den dagen! :D Så jävla ont!! Måste köpa ett par bättre skor
inom en snar framtid!

Sedan åkte jag hem och skulle åkte på ica. Var nog väldans trött då, för jag tänkte
göra en potatisgratäng. Kollade så vi hade allt hemma, ja det hade vi. Men lite annat
som skulle handlas. När jag kommer hem och ska börja, vad har jag då missat? Jo vi
har inga potatisar!??! :P Är inte det det första man kollar om man har när man gör
Potatisgratäng! Aja..

Jag ska iaf. vara där från 9-18. Mån-fre. Det blir nog bra. Men det blir ju inte så
mycket annat gjort om dagarna då :P Igår kom jag ändå hem tidigare än vad jag
kommer göra andra dagar. Och då hann man ju bara laga mat, duscha, sitta och
ta det lugnt i 20 min, en halvtimme sedan var det dags för sängen. Ja, jag går och
lägger mig vid 21 tiden jag med. :P Men jag måste göra det, annars orkar jag inte
upp dagen efter. Dock fastnar man ju alltid framför teven..

Men det känns iaf. väldigt bra! Och det blir nog bara bättre och bättre ju längre man
är där, när man lär känna alla lite =)

Kommentarer
Postat av: kulturella

men nu har hon fått snurr på pennan igen.

2009-09-16 @ 07:44:56
Postat av: Nathalie

jajjamen!

2009-09-16 @ 18:35:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0