STÄDDAG !

Idag blir en städdag, man har ju inte lust att ställa sig och städa
när man kommer hem halv sju varje dag. Så helgen får gå åt till det :)
Jag började med att "boka" tvättstugan, genom att gå ner med ett lass
tvätt. Lika bra det, annars blir det väl upptaget när man väl ska tvätta.
Man bokar ju inte tvättstugan här, utan man tvättar när det är ledigt.

Har även bytt sängkläder. Det har jag väl hållt på med i en halvtimme nu
kanske. haha. Jag hatar att byta sängkläder, varje gång jag ska göra det
så blir jag helt slut i kroppen och allt jag vill är att gå och lägga mig :P
Men nu är det gjort iaf.

Måste ringa och höra om mamma vill ha tillbaka bilen också :D och höra
med pappa hur det går med bilen som vi skulle kolla på.. Jag behöver ju
verkligen en bil nu!

Näe, åter till städandet.. suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0