YEEEEEEEES !!

I morse när jag var nästan precis på att åka iväg så hör jag något som
får mig att stanna upp allt jag gör! :D Jag kollar på Vakna med The voice,
och lyssnar på Josefines nöjesnyheter och jag hör det jag ALLTID velat höra;
DET KOMMER EN VÄNNERFILM!!
WEEHOOOO
! =) Fy så glad jag blev! Som ni alla borde veta vid det här laget
ÄLSKAR jag vänner, och vi somnar till dom nästan varje kväll =)
Jag vet inte hur många gånger jag sett alla avsnitt och alla säsonger. Kan så
gott som alla repliker utantill! haha =)

Och jämt när jag ska berätta nånting så blir det att jag "hänvisar" till något som
hänt i Vänner, haha! =) "men så som Phoebe gjorde" osv osv :P
I LOVE THEM!




Behöver jag säga att jag hade ett leende på läpparna påväg in till birsta idag? ;)

Det enda negativa är att man måste gå och vänta ända tills 2011!!! Guuud jag kan
inte hålla mig, haha =) Jag vill se nu, nu, nu, nu!!

Detta kan vara den film som är värd att gå och se på bio!! =) Fy tusan vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0