JÄVLA KANAL 5 !!

Igår var mamma i Birsta så jag gick och lunchade med henne :)
Gick först på Cubus en sväng och kollade för det var ju Alla vänners dag.
Så det var 30 % på alla kläder och 15 % på allt smink. Hittade ett par
gröna jeansshorts, som mamma köpte åt mig ;P Ska få dom när jag fyller
år. Endast 62 kr :) Fynd!
Sedan gick vi och fikade på Ikea. Och som vanligt står jag och velar! Det
finns så mycket gott att välja mellan :D
När Therese och jag slutade så mötte vi upp mamma och då vart det en liten
runda i affärerna också.
Avslutade dagen på ica maxi, och fy tusan vad mina fötter var slut då!


Idag kom jag hem och började göra mat, och som vanligt efter vi har ätit
tänkte jag sätta mig och kolla på Grey's Anatomy som brukar gå i repris på
Femman klockan fem. MEN då har dom jävlarna bytt ut det mot Unga Mödrar!
ÅHHHHH!!! Blir så irriterad! Hatar när dom börjar visa en serie åsså börjar man
kolla och blir fast, sedan slutar dom visa den mitt i en säsong?!??! Idioter..
Och Greys också som jag älskar! haha =) Kan inte få nog av den serien! :)


Ikväll ska vi se Avatar som jag nyss varit och hyrt =) Men ska jag vara ärlig så
är jag inte ens sugen på att se den?! Alla har tjatat så jävla mycket om den så
jag är redan less på den, även fast jag inte ens sett den :P (eller såg lite i slutet när
vi var i klövsjö, men det var inte mycket)
Hyrde även 2012 för nått tag sedan, den var bra faktiskt tycker jag :)
Så vi får väl se vad Avatar får för betyg.

Kommentarer
Postat av: Therese

det finns ingen bättre än avatar!!!! ;)

2010-04-28 @ 22:20:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

"Idag kom jag hem och började göra mat, och som vanligt efter vi har ätit

tänkte jag sätta mig och kolla på Grey's Anatomy som brukar gå i repris på

Femman klockan fem. MEN då har dom jävlarna bytt ut det mot Unga Mödrar!

ÅHHHHH!!! Blir så irriterad! Hatar när dom börjar visa en serie åsså börjar man

kolla och blir fast, sedan slutar dom visa den mitt i en säsong?!??! Idioter."



OJ!! Vilken katastrof!

2010-04-28 @ 23:08:30
Postat av: Nathalie

Therese: ja, den var bra faktiskt! :)



Pappa: JA! Irriterande om inte annat..

2010-04-29 @ 07:33:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men citera hela inlägget... haha XD

2010-04-29 @ 08:45:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0