PJU! FNISS! MYS!

I morse åkte vi iväg för att hämta hem en gran! :)
Mycket snö var det iaf! Så det tog ju ett tag att komma fram
i skogen. (åkte fyrhjuling) och när det tog stopp så liksom vickade
Päran på hjulingen. Så jag tänkte att det kan väl jag med göra,
jag som bara sitter här :P Men jag blev så full i skratt! haha. Känndes
så fult att sitta och vicka från sida till sida! haha, plus att när båda vi
gjorde det så blev det otakt! haha, såg så fult ut, så jag satt och skrattade
gott där bak ;)
Sen blev man ju snögubbe också, det tyckte jag också var lite småkul.
Hela jag var täckt av snö ("sprätte" ju från hjulen)
Sen kom vi inte längre så vi fick gå en bit, och HERREGUUUUUUUUD!!!
Jag har världens sämsta kondition! haha, dock var det djupsnö upp
till knäna om inte mer! Fy tusan! Sen snubblade jag på allt som låg under
snön så jag ramlade hela tiden! hahaha.
Fick sätta mig ner och vila flera gånger för jag blev helt slut!
Vart lite små rädd ett tag då Päran fick ett stort försprång, när jag satte
mig och vilade. Tänkte att "snart kommer det en björn!!" haha :)
Men tillslut hittade vi en gran. Det var inte det lättaste ska jag tala om.
Det är svårt att hitta en riktigt fin gran. är den tät är grenarna så kort,
är grenarna långa och fina är den skitgles.. osv osv.
Men vi hittade en som är så bra som det kan bli. Om man inte vill leta
en hel dag då dvs. och det ville inte jag! haha, höll ju på tuppa av nästan ;)

Men herregud vilka julkänslor jag fick när vi tog in den! :) Så myyyysigt!
Då har vi inte ens klätt den än! :) älskar julen!

Började tänka när vi tog in den, vilka jävla traditioner vi har?! :P Ta in ett träd
i hemmet! haha :) Lite fult känns det när man tänker efter..

Näe, skulle haft nå mer i magen känns det som, sedan blir det soffan en sväng.
Min kropp är helt slut efter att ha pulsat genom snö! :P

Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

2010-12-29 @ 01:22:40
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0