I WANT MONEY, THAT'S WHAT I WANT!

Igår åkte jag och Therese ner till sörfjärn igen och hälsade på =)
Tänkte gå en promenix med mamma, men då var hon redan ute
och gick. Fast hon gick en sväng med oss också när hon kom hem.
Även lilla Louie (om man nu kan kalla Louie för liten! haha) följde med.
Han är som en liten hund! Ifall han stannar och nosar på nått och hamnar
bakom, så ropar man på han och då kommer han springandes! haha =)
Gick ner till stranden först, men tror han blev lite orolig då när vi gick
ut på isen. Han började majua och såg lite nervös ut! ;) Så vi vände om
och gick ner till lortvarpe ist! :) Sötlouie!

Idag hade jag tänkt städa i förrådet. Det är nog mycket skit där, som bara ligger
och tar plats :) Har även tänkt baka mera Biscotti! Dom förra har tagit slut och
god var dom! Mumma. Bäst var väl att Päran inte gillade dom, så jag får dom
för mig själv ;) Men först ska jag sätta mig på cykeln framför ett avsnitt av Grey's!

I morron ska jag och mamma åka till stan, ska köpa present till P :) Men först
ska vi svänga in till en affär jag ska höra om praktik på, så nu håller ni tummarna
för mig, okej?? :P haha
Får bara hoppas mina pengar har kommit tills dess då =/ Annars hoppas jag
mamma är snäll och låter mig låna av henne tills dom kommer :)

Sen på torsdagkväll blåser vi iväg till fjällen! :D Jag, Päran, Therese, Andreas och
Loffe. KUL! Dock är jag nervös! haha.. Men det ska bli riktigt roligt också! Fast det
kommer nog svida i plånboken efter denna vecka.. Kommer nog vara pank! :P
Men det kan det vara värt ifall man gör något roligt! :)

Näe, cykeln väntar! :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0