TISDAGEN

Igår åkte som sagt jag och Mamma till Birsta. Först skulle vi åka till
ett ställe som jag skulle höra om praktik på. Dock var det stängt Mån-Ons?!
Så jag vet inte riktigt om det är nått ställe att vara på då!? =/
Men jag hörde på ett annat ställe i Birsta iaf. Och skulle höra av mig på
torsdag, så vi får väl hoppas :) Annars finns det nog nå mer ställen att höra
på där också. Men jag tänkte att jag måste åka in igen likförbannat, för om
jag får måste hon ju skriva på papper och så :) Så jag hörde inte på nått mer
ställe då..

Aja.. Dagen började inte så bra iaf. Jag blev på dåligt humör! Som vanligt..
Det är inte många gånger vi åkt till stan utan att nån blir på dåligt humör.
Jag skulle ha ett par skidglasögon, ett par som man kan ha glasögon under (OTG).
Åkte på Stadium först, fanns inte så mycket tyckte jag.. Allt låg liksom bara
huller om buller. Så vi åkte till Team Sportia, alltså vad har hänt med den affären
då? Det var ju alldeles tomt på ett ställe av butiken?! Och glasögon fanns det då
inte. Fanns en par stycken i ett "glasskåp", men dom kostade ju skjortan även
fast det var rea.
Så vi åkte på Intersport. Där frågade jag om hjälp, men då hade dom slut på alla
dom. Åhh!
Sen hade jag ingen aning om vad jag skulle köpa till Pär heller.. Tänkte på en sak,
men då fanns det inte!! Då blev jag riktigt sur!
Men det gick över till slut :) Vi gick på Gina och hittade massa rea! haha :P 49 kr för
jättemycket! :)

Och jag hittade väl lite presenter till Päran också. Men jag är långt ifrån nöjd! =(
Tror aldrig jag varit så missnöjd med en present till han nångång. Eller missnöjd är
jag väl inte, det var att ta i.. Men det är nått som fattas! :P Men hoppas han blir nöjd
och glad ändå! :) Det är ju det som är huvudsaken!

Ja, sedan åkte vi på Willys också och handlade lite. Men jag gillar inte alls Willys!!
Tycker det är skitdåligt, det finns ingenting, eller så har dom gjort det så dumt att
man inte hittar nått.. Näe, Ica Maxi ska det vara! :)
Man brukar väl åka till Willys för att storhandla, vi kom därifrån med bara en varsin
påse :P haha!

Sen svängde vi in till stan också innan vi for hem, för att kolla efter skidglasögon.
Gick först på Team Sportia, där fanns det ett par som jag var påväg att köpa, innan
jag kom på att vi kunde ju kolla på dom andra ställena först! För dom som jag såg
där var inte sånna man har över glasögon, men dom OTG-glasögonen dom hade där
såg så jäkla små ut, såg ut som barnglasögon.
Så vi gick till Stadium, där fanns det OTG som såg bra ut. Men lite för dyrt för min smak.
399. Så vi sprang en sväng på Intersport också. Vi trodde att allt stängde klockan sex och
klockan var kvart i när vi gick från Stadium, så vi vart lite stressad. Men sen kom vi ju på
att dom stänger sju! :P
Men men.. Jag köpte dom på Stadium ändå! Så nu hoppas jag dom blir bra!
Dock såg jag nu idag att själva glaset är lite repigt?!?! =/ Men men, orkar inte hålla på
tjaffsa :P Det är bara två tre repor så det ska väl inte vara så mycket att bråka om ;)

Ja, klockan sex började vi åka hemåt! :P Trött var vi båda två. Men innan vi åkte hem
åkte vi och gav Majsan lite mat också, eftersom Therese jobbade hela dagen igår.
Och hon var nog väldigt hungrig då, lillstumpan! Och tjock som bara den är hon ju! :P
Ungarna kommer nog snart..

Nu, frukost!

Kommentarer
Postat av: Sara F

Trodde jag var den enda som inte gillar Willys :P Håller med, ica maxi it is!

2010-03-17 @ 09:46:29
Postat av: Simone

Men 399:- var väl rätt billigt, de jag sett kostar ju typ 1500:- (!)

Det är ju tanken som räknas (presenterna) ;)

2010-03-17 @ 09:46:58
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, jag gillar inte alls Willys, känns som att det enda som finns är Willys egna märke och eldorado =S :P haha



Simone: Ja, det sa Pär också när jag berättade vad dom kostade, att dom var billig! :P haha. Fast jag hade sett ett par för 199 och 299 ;) Men jag är nöjd med dom iaf! =)

2010-03-17 @ 09:52:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0