GIRLS NIGHT OUT!

I fredags vart det en hemmakväll för mig själv. Päran sov i stugan
för dom skulle upp tidigt och angla. Så jag drog fram chips och dippen
och slog på idol! :) Men jag är ju så mörkrädd!! :S haha..
Inte blev det bättre för att mia och jag satt och skrämde upp varandra
över telefon heller. Hon var också ensam nämligen. Skillnaden var bara
att hennes karl var påväg hem. :P
Aja, det gick bra iaf. och vi avslutade samtalet med lite trötta skratt ;)

På lördan åkte jag in till Lisa på partaj! :) KUL! Gick på August senare,
men jag tycker alltid själva förfesten är roligast! På krogen var det så
mycket folk och jag tappade bort dom jag var med, så mestadels gick
jag bara och letade dom :P Hittade Mia tillslut iaf. och vi gick och åt en
pizza sedan blev det nattbussen hem. Och jag hatar att åka buss, hatar
hatar hatar!! På vägen in så höll jag på spy! Usch blir så åksjuk!?!?
På vägen hem började jag också må illa. fy, hatar att må illa! Men hem
kom vi iaf. och det var så skönt att krypa ner i sängen bredvid min darling
och soooooova!
Men om man bortser från bussen så hade jag en riktigt kul kväll, så tack
för det tjejer! :)

Söndag blev en helt vanlig bakisdag. sova sova sova! ;)

Igår började en ny vecka på utbildningen. Det första folk gör är att klaga
på hur dålig utbildningen är (och jag håller med). Men då säger en som
har varit och pratat med någon på arbetsförmedlingen att om utbildningen
fortsätter vara såhär oseriös och dålig på att informera så ska dom lägga
ner den. JAHA!?? Fy fan vad arg jag blir isf. har man slösat bort den här
tiden då på ingenting och får ingenting ut av det!?!? ÅÅhh!

Näe, nu blir det frukost! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0