VAR ÄR MIN SÖMN ??

Den senaste tiden har jag haft skitsvårt för att sova. Eller ja,
det har varit konstigt iaf :P
Jag kan omöjligt somna om efter att Pär åkt på jobbet. Det går
bara inte. Jag orkar inte ens försöka för jag vet att jag inte kommer
somna om.
Sen kan jag vakna mitt i natten också och vara aspigg. Det är som
att nån knäpper med fingrarna, sedan är jag klarvaken från att ha
sovit.
Detta gör ju att jag är så gott som död på kvällen. Har gått och lagt
mig vid åtta flera gånger. igår höll jag ut tills nio. Brukar ju annars somna
i soffan också innan jag går och lägger mig kl. åtta. Så ja.. jag är trött! :P

Så tänkte jag att idag när vi vart ledig ska jag sova ut! Tror att en
av anledningarna till att jag inte ens försöker somna om efter att Pär
åkt på jobbet är att jag vet att jag ska upp en halvtimme senare. Så det
är ingen stor ide att somna om.
MEN idag kunde jag ju sova hur länge jag ville. Tror ni jag somnade om
efter han åkt? Nej. Låg och kollade på teven ihopp om att jag skulle somna
om men icke!

Jag förstår inte! Jag vill sovaaa! :P Det har hållit på så här i ca två veckor
nu. Minst! Måste tvinga mig uppe längre om kvällarna tror jag. Dock har jag
alltid gått och lagt mig klockan nio.
Det har liksom hängt med från när man var liten :P Då vi måste vara i säng
klockan nio! :D haha.
Jag går aldrig och lägger mig senare än tio iaf! Men det är nog för att vi har
sängen och teven i samma rum. Så jag kollar ju på teve ett tag också innan
jag somnar. Men jag gör mig redo för sängen klockan nio ;)



Kommentarer
Postat av: Therese

ha inte tv och säng i samma rum! det är ju inte så smart att sätta igång tvn då blir du ju ännu piggare av ljuset och ljudet! Jag är fortfarande så emot att ha tv i sovrummet! :)

2010-11-25 @ 16:35:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det har ju varit fullmåne och då kan man sova dåligt.

2010-11-25 @ 22:56:50
Postat av: ugg boots baby

Write good, we have to study hard

Postat av: sverker söderström

Enligt naturlagarna ska vi arbeta mindre och sova mera så här års.



Sömnproblem är vi många som har. Ett knep är att tänka att det, trots sömnlösheten, ändå är vilande. Att det är skönt att bara slappna av. Får man in det i skallen, brukar även sömnen komma. Och ofta sover man utan att veta om det.



Ett annat knep är att gå i ide.

2010-11-26 @ 16:15:29
Postat av: denise

svar: Haha vad bra! :D jag får kika förbi någon dag med en låda när du är hemma! =)

2010-11-27 @ 21:58:22
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: free movies

Write good, we have to study hard

2011-01-25 @ 08:24:08
URL: http://www.ionlinemovie.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0