FANTASTISKT!

Utbildningen går bra! :) Ifall någon vill veta. Lite småtråkigt
ibland och jag vissa människor går mig på nerverna!!! TYYYYYST!
Men annars är det bra! Går inte så segt som jag trodde det skulle
vara, visst vissa dagar är bra seg men absolut inte lika seg som
dagarna var när man gick i skolan :P Sen har vi haft en sån härlig
lärare några dagar! haha, helt galen!! :D Skitrolig är hon! Så det är
ett stort plus! Sen finns det människor i gruppen som är riktigt härliga
också! Jag och Emmely hade riktigt kul med två "damer" när vi designade
ett skyltfönster! haha! skoj!!

Har pratat om Sunda matvanor bland annat denna vecka. Intressant tycker
jag. Nu ska jag börja äta regelbundet. Nu när man inte bara sitter hemma
varje dag :P Ska även börja med en vana på måndag! :P
Om man gör något i 21 dagar blir det till en vana. så nu är det upp till bevis,
om det stämmer eller inte! :P Vi får väl se! Jag återkommer med besked
senare om jag kommer ihåg! haha ;)

Har dessa två veckor också insett att jag HATAR att åka buss, jag avskyr
det verkligen! Första veckan mådde jag illa varenda gång jag åkte buss!
Riktigt må illa så det känns som man ska spy! usch! Men nu blir det bli
framöver tror jag :)


Annars då? Jodå, halsen är lite tjurig annars mår jag prima! :D Känner att
rethostan är påväg! =( men men! Sånt man får ta såhär på hösten.

Min dator är knepig också. Eller snarare internet är knepigt! Funkar bara på
Pärans dator (till och från) så där sitter jag nu :P Dock funkar inte ä & ö så
jag får kopiera dom bokstäverna så det är ganska jobbigt att skriva. Har också
insett hur många ä:n som används när man skriver! haha :)

Näe, nu blir det nog Vänner och popcorn kanske om jag blir sugen på nått gott ;)
Fredagsmyyyyyys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0