HEJ HEJ HEMSKT MYCKET HEJ!

Härlig lördag! :) Inte allt för kallt och soligt (inte för att jag
tänkt vara ute så mycket, men härligt ändå).
Idag står städa på schemat, är inte så mycket så det går fort.
Dock tar det längre tid än man tänkt ändå. När man inte alls
är på humör för att städa. Då blir det 10 min här och där framför
datorn :P

Sen ikväll TROR jag att det blir en utgång i hudik. Vet inte riktigt
om jag är på humör?! :/ Har lust att göra nått men inte dricka?
Och jag tycker inte det är speciellt kul på krogen nykter :P
Aja, får se om partyhumöret kommer senare. Det svider ju i
plånboken också.. Men det blir lugnt om jag ska in. Ska inte slösa
nå pengar där inne. Orkar inte vara bakis i morron heller. Det är
det det sitter i! :P Är så jobbigt att må dåligt..
Aja, får väl se om partylusten kommer senare. Annars blir det nog
hemmamys framför Melodifestivalen. Som också låter väldigt lockande :P
Åååhh! kan inte bestämma mig. Kanske nöjer sig med förfesten också?!
Det är ju ändå den som är roligast. Själva krogen brukar aldrig vara
så speciellt kul. Jag blir jämt på dåligt humör och knuffas och armbågas
på dansgolvet! haha, men jag HATAR när folk ska nästan lägga sig
på en! MAAH! Försvinn!! äckel! haha!
Sen är jag så less på Hudik också! Blä! Synd att det är så jäkla svårt
att ta sig hem från Sundsvall! Dåligt att det inte går nå bussar hem
därifrån..
MEEEEEEEEEEEEEEEN, vi får se vad det blir!

Lite kul när jag gjorde ett "test"(eller vad ska man kalla det? Dom som
har facebook lär väl veta vad jag menar iaf :P) på facebook "Hur kommer
din helg bli?" Och svaret blev Girls night out! haha :) Ett tecken kanske att
jag ska haka på ändå ;)

Nu ska jag städa, punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0