SCHLAGERFESTIVALEN!

Har åkt på nån jädra förskyldning! Damn it! Har mått piss
idag om jag ska vara ärlig, och sett ut som skit har jag också
gjort. Men man kan väl inte annat när man känner sig som skit.
Haft ont i huvet (bihålorna?!) och öronen och allmänt trött bara.
Har fått tagit det lite lugnt idag annars hade jag fan svimmat! haha.

Men inte stoppar det mig, för i morron ska jag på galej med H&Mtjejerna!
Har nämligen blivit medbjuden på Melodifestivalen (repetition). Hur
kul som helst tycker jag! Kan inte bli annat än skoj med dessa människor
heller :) Längtar! :)
Men då är det ju bara det att jag vill ju kunna ta mig ett glas av något
alkoholhaltigt! :P så kan inte ta bilen in och behöver skjuts hem.
Som tur är har jag en sån snäll mamma som ställer upp! :) Härligt!
Sen andra problemet är vad tusan man ska ha på sig.. Får väl dra på
"den lilla svarta" antar jag. Men det kom så fina shorts idag. Lite högre
i midjan och lite utsvängd och med knytning. Skitfina! 199 kr. Så undrar
om man ska slå till på dom kanske?! :) Men nu blev jag nojig att dom
tar slut i min storlek.. Hmm.. Undra om jag ska ringa och be dom lägga
undan dom tills i morron?! Har egentligen inte råd. Äh! :P Skulle väl vara
jävligt ifall som blir såld inom dessa 25 minutrarna som är kvar..
Är dom kvar är det väl ment to be. Annars kanske man ska slå till på
en kavaj att ha över klänningen. Funkar det med.

Näe, nu ska jag äta en, som nog kommer bli jäääkligt god eftersom jag
är så hungrig, fryspizza!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

hur stavar du förkylning egentligen? ;P



hm, vad skoj! :)

2011-03-03 @ 20:14:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, vet inte. Visst ord är svår ;P

Ja det ska bli skoj! :)

2011-03-04 @ 06:55:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0