I HATE IT!!!

Fy fan vad jag hatar linser!! Har nog aldrig varit med om att dom inte krånglat! Nån gång kanske, men 99 % av gångerna kommer det med skräp in i ögat!!! Så irriterande!

Det är en av anledningarna till att jag inte har månadslinser! För att jag ska kunna slänga bort linshelvetet ifall det krånglar FÖR mycket (har endagslinser).

Det har ju även hänt att linsen har åkt upp under ögonlocket och kurat ihop sig där, så man får bända upp hela ögonlocket för att få fram den.
Det händer också att den sitter fastklistrad på ögat! Stenhårt sitter den fast! Annars kan man ju röra på linsen fram och tillbaka i ögat..

HATE IT!!! Från och med nu börjar sparandet till en operation, nu bryr jag mig inte längre ifall jag blir blind!
MAAAAAHHHH!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0