LUCIA

Idag är det push! Wehoo! Har ju jobbat nån torsdag nu och så var det ju inställt en vecka. Så nu jäklar är det dags! Som jag längtat!! :) Hoppas musklerna inte försvunnit :P

Men först ska jag ner till fjärn och greja lite och sen har Mejja luciafirande på sitt dagis som jag ska gå och kolla på. Saknar gomejjsan! Guuuud vad jag tycker om den lilla tjejen! :')

Annars då? Joo, försöker bygga upp lite julstämning. Fick lite panik för nån dag sen, att snart är det julafton och sen är allt julemys slut! Älskar julen! Önskar att den vore längre. Förstår inte hur folk kan fira jul utomlands??! Vansinne! :P Är ju så mysigt när det är mörkt och snö och alla ljus!

Hade tänkt bakat lite julgodis såhär på morronkvisten också, men sängen lockade mer. Har varit uppe sen halv sex, då Pär åkte på jobbet. Tvättkorgarna var överfulla, så det behövdes verkligen tvättas!

Nää, nu ska jag försöka få i mig nån frukost :)

En bild på Mejja från i fredags, då vi bakade lussebullar. Och en mysbild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0