NYTT TILL HEMMET

Idag följde jag med Mamma och Pappa till hudik en sväng :)
Skulle ha en ny dammsugare men kom hem med mycket mer än så ;)
Mycket nytt till hemmet bla. Allt från A&H. Älskar den affärn, mycket
fint och till bra pris.
Gick in på H&M en sväng också och fyndade två mobilväskor för 30 kr/st.
Har den modellen i brunt redan och nu köpte jag rosa och guld :) Alltid
bra att ha! Och ett 5-pack nagellack fick också följa med mig hem :)
*host*Shopaholic*host*


Pär har ju köpt ett väggfäste till teven i sovrummet, så nu hänger den på väggen
mittemot. Så det blev tomt på byrån. Då köpte jag en ljuslykta att ha där :) Lampan
är bara där tillfälligt, hade inget annat att ha där nu.


En "hissgardin" för halva priset. Jag som inte kan motstå rea :P Men jag gillar den iaf.
Blev jättemysigt med en sån faktiskt, har ju haft panelgardiner innan :)


Köpte även en ny klocka! :) Endast 149 kr. Var lite osäker först om jag skulle köpa den,
men den är då bra mycket finare än den vi hade innan (bara en vanlig svart). Sen fick
nya servetter också följa med hem, då dom andra tagit slut :)

Och dammsugaren var superbra!! Kan dammsugare verkligen suga så mycket? haha.
Munstycken fastnade nästan i golvet. Eller så är det jag som är van våran gamla värdelösa ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

MEN!!! jag vill oxå till A&H! jag vill oxå ha den där ljuslyktan och gardinen!!!! klockan var oxå jättefin! :) fan vad du snor min stil!! ;) aahh jag måste in nu!!

2012-02-03 @ 19:53:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0