LET'S ZUMBA! ... ELLER ?

Igår var det dags att dra igång med träningen igen. Längtade hela dagen.
Var så nyfiken på hur Zumban skulle vara nu när det var nytt. Och när vi
kom dit sa hon att nu var det mer dans! Yes! Tänkte jag.. Men jag tycker
faktiskt det var sämre än förut. Nog för att det inte var så jobbigt då, men
då kunde man iaf. få ett litet flås. Nu fick jag inget flås alls. Min vattenflaska
var fortfarande full när passet var över. Det säger väl allt?! ;)

Näe, men förut var det mer hopp och studs liksom, som gjorde det roligt..
Vet faktiskt inte om jag ska fortsätta gå på Zumban. Kanske måste ge det
fler chanser nu när det är nytt. För hon som leder blir ju svettig (eller ja,
svettig blir väl alla för det är så satans varmt där inne :P) men jaa.. Det
är väl för att hon kan alla steg då kanske.
Men jag känner mig bara DUM och bortgjord när jag står där och försöker
hänga med. Och mest blir jag Förbannad! För att jag inte fattar! Aja.. Får väl
ge det nått till försök då. Men blir det (jag) inte bättre så är det mer värt att
ta en springrunda runt Gnarp.

Igår när jag kom hem känndes det som man bara var uppvärmd, igång liksom!
Var nära på att ta en springtur men min lata sida tog över. Ist. gjorde jag lite
situps, 150 stycken klarade jag utan vila! haha, kanske inte är mycket för vissa
som har stålmage. Men för mig som HATAR situps tycker jag det var bra ;)
Precis när jag var klar frågar Simone om jag ska med på en springrunda!
Jaaaa! Mycket bättre att ha nån att motionera med, det blir roligare då. Dock
blev det mer som en rask promenix runt Gnarp. Men inte fy skam det heller! :)
Roligare att prata medans, och det kan jag inte om jag ska springa! haha.

Idag läääääängtar jag till Motionsgympan! :) Jag hade kunnat gå på det varje
dag om det var så. Såå kul! Och JOBBIGT ;) Där kan min vattenflaska vara tom
efter passen ist :P


Måste ju lägga mig hela den här "skitsnacksgrejen" som verkar vara ett hett
ämne just nu. :P
Jag tror såhär: Skitsnack är kul ända tills det drabbar en själv!
Jag VET att alla pratar skit om alla. Och säg inte att ni aldrig pratat skit, det kan
vara om en person man verkligen HATAR, eller nån man faktiskt gillar som gjort/
sagt
nått man Inte gillar.
Men det är väl inte hela världen?! Eller? Jag VET att folk pratar skit om mig, FOLK
pratar! Men jag bryr mig inte. Först blir man väl kanske lite paff, men sen är det
ju bara "jaja.. skitsamma!" För jag vet att jag gör det själv. Jag älskar att snacka
skit. Älskar att snacka skit med en som tycker samma sak som jag.
Och jag har inga problem med mig själv, dåligt självförtroende eller är avundsjuk
på dessa människor. Jag bara ogillar nått dom gjort/sagt.
Och om det jag sagt kommer fram så fine! Visst vill man ju inte såra nån, så 
därför hålls det ju oftast mellan dom som pratar. Men jag står för det jag säger.
Alla tycker olika och kan inte tycka att alla människor gör rätt och säger rätt osv.
Det var min åsikt! ;)

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag förstår vad du menar, men ändå tycker jag det är så onödigt på något vis. Jag vet att jag kan vara superirriterad på någon, och då kan man säga vad som helst nästan, haha. Men det är så tråkigt att det blir något slags.. "rykte" eller något för att man sagt "åå vad jag stör mig på den nu!" Helt plötsligt får man höra "jaha, hatar du den du?" Man ba va?? X) löjligt att folk måste hitta på nå skit för att ha något att prata om.

2012-01-17 @ 09:48:40
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mia

Kan inget annat än att hålla med :) På båda!

2012-01-17 @ 13:47:37
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0