MÄTT SOM EN PLÄTT!

Idag gjorde jag panerad kycklingfilé till middag. Det var jättegott och jag är fortfarande mätt!

Jag gjorde klyftpotatis till, men jag har aldrig riktigt tyckt att potatis passar till kyckling. Så jag åt bara kyckling och sås :P men det var nästan godare!

Ska absolut göra det igen, dock ska jag göra lite annorlunda. Krydda kycklingen mer. Stog inget i receptet att man skulle krydda så jag saltade bara lite idag. Sen ska jag skära kycklingen tunn ist för att banka ut dom, köttet gick sönder när jag bankade så blev bara mos av några.

Men dom blev lika goda för det :) tycker jag iaf. Vart några över som kanske slinker ner till lunch imorrn :) ska till fjärn då så mamma och pappa kan ju få en varsinn också då ;)

Prova ni med om ni inte gjort det redan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0