ALL I WANT FOR CHRISTMAS..

Besiktigade (jag tycker det ska heta besikta men men) bilen idag, hur det gick ska vi inte prata om ;) Så nej, den gick inte igenom. Satan! Men han som var där var jättebra! "kom här får du se.." Visade felen liksom. Inte för att jag blir mycket klokare på det men ändå :P

Sen väntade jag (i en och en halvtimme!!!!) till hudik vaknade till liv. Började att gå på ombonat. Bara för att. Man kikar alltid in där när man är i hudik :) var såååå mysigt! Dom hade plockat fram julsaker och spelade julmusik! Ge mig juuul!

Sen handlade jag lite julklappar. Och tillsist på Albert & Herbert! Älskar den affären! Tänkte inte handla nått, men som vanligt blir det alltid nått. Bland annat världens finaste klocka och lite julgrejer :) Världens störta julklappspåse också! Skitbra!! Är mycket större än vad den ser ut :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vart var julsakerna på a&h??

2012-11-09 @ 20:26:50
URL: http://Theresesilen.blogg.se
Postat av: Nathalie

Där nere där vi sa. Om man går ner vid dusch/städgrejerna :)

2012-11-09 @ 20:39:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0