ÄCKLIGAJÄVLABILJÄVEL!

Vad är det med mig och bilar egentligen? Eller med mig och min bil??! Alltid är det nått som ska jävlas! Jämt jämt jämt!

Igår vart jag inringd på jobb. Så jag gjorde mig klar och gick ut till bilen och ser att hela avgasrörsgrejset ligger på backen???? A men va faan??! Som tur var, var Therese ledig så jag kunde låna hennes bil. Men ändå, blir så less!!

Det måste ha blivit på hemvägen i måndags då?! Eftersom jag inte såg nått på måndag när jag for. Undra bara hur länge jag åkt runt så? :P Jag har då inte märkt nått iaf.

Pär kollade iaf. på det när han kom hem och det var tydligen nått gummi som hade torkat. Som stötdämparen ska sitta fast i?! Ja jag blev inte så mycket klokare när han berättade vad som var fel, men det var tydligen lätt att fixa. Och billigt!!! (Tack och lov!) Så han skulle köpa med grejer (en grej?) idag. Guld värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0