En sak att tänka på

När man lagt allt som heter "nyttigt" och "motion" på hyllan i fleeeeera månader, samtidigt som man har levt med mottot "nu kan jag äta allt jag vill, hur mycket jag vill!", OCH är på smällen samtidigt...

..då är det ingen bra idé att spegla sig spritt språngande naken i en spegel som är 2 cm ifrån en.

Usch vad jag inte är bekväm i min kropp just nu! Även fast alla säger att "det syns då inte att du gått upp 10 kg!!" så ser ju JAG. Vill bara svara "ja men då har du inte sett mig naken!"

Jag upptäckte mer bristningar bak på låren och blodådror jag inte visste att jag hade, ser fan ut som åderbråck!!(?) (vart hittar man lårhöga stödstrumpor ???) Och celluliterna ska vi inte ens prata om!

Näe fy faan vad jag känner mig oattraktiv just nu!

Detta är några av mina bristningar när som är som värst! (Tycker dom blir ljusare ibland??) Insidan låret.. 😩😖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0